Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/87387
Title: Стратегия управления взаимоотношениями в клиентоориентированном сервисе
Other Titles: Developing Relationship Management Strategies in a Customer-Centric Service
Authors: Клинцевич, Я. В.
Klintsevich, Ya. V.
Keywords: маркетинг взаимоотношений;сервис;стратегии управления;сфера услуг;relationship marketing;management strategies;services sector
Issue Date: 2021
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Article
Citation: Клинцевич, Я. В. Стратегия управления взаимоотношениями в клиентоориентированном сервисе / Я. В. Клинцевич // Вестник Белорусского государственного экономического университета. - 2021. - № 1 - C. 63-71.
Abstract: Исследуются способы разработки стратегий управления взаимоотношениями в клиентоориентированном сервисе организаций сферы услуг. Изучены подходы различных авторов, таких как М. Портер, Л. Берри, работы Глюка, К. Грёнроос, Дж. Хескетт, Э. Сассер и Л. Шлезингер, а также изучены факторы, оказывающие влияние на эффективность построения цепи взаимоотношений с клиентами.
The article discusses ways to develop relationship management strategies in a customer-centric service of service organizations. The author analyzes the approaches of various authors, such as M. Porter, L. Berry, the works of F.W. Gluck, C. Grönroos, J. Heskett, E. Sasser and L. Schlesinger, with a focus on the factors that influence the effectiveness of building a chain of customer relationships.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/87387
ISSN: 1026-3578
Appears in Collections:2021, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Klintsevich_63_71.pdf376.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.