Browsing "Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы, 2021" by Submit Date

Jump to a point in the index:
Showing results 69 to 78 of 78 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2021Сценарии инновационного развития Республики БеларусьТарасенок, З. Н.ArticleРусский
2021Логистическая интеграция в условиях цифровой глобализацииЦыганков, А. А.ArticleРусский
2021Тенденции развития мирового электронного бизнесаЦиунчик, О. В.ArticleРусский
2021Прогнозирование и планирование в системе государственного регулирования экономикиТрушин, Ю. М.ArticleРусский
2021Інструмент карпаратыўнага кіравання для ўключэння супрацоўнікаў у інавацыйную дзейнасць арганізацыіХлуд, В. Г.; Рэшына, Г. А.ArticleБелорусский
2021A Brief Analysis of the Influence of African Swine Fever on China’s Pork ConsumptionYuan Bo; Fan Xiaojie; Liu Yan; He YuqingArticleКитайский
2021Overview of R company and the status quo of men’s leather shoes marketingLi Zhonghua; NiancheArticleАнглийский
2021Analysis of Luckin Coffee fission marketing strategyLi ZhonghuaArticleКитайский
2021Research on the marketing strategy of milk tea drink Michelle Ice CityLi Zhonghua; Shen DezhenArticleКитайский
2021Исследование маркетинговых стратегий знанийЛи Чжунхуа; Нянь чэньArticleКитайский

Search Results

Sort by:

In order:

Results/Page

Authors/Record:

  • All
  • 1

Jump to a point in the index:

(Choose year)

(Choose month)