Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/90278
Title: Overview of R company and the status quo of men’s leather shoes marketing
Other Titles: Обзор компании R и статус-кво маркетинга мужской кожаной обуви
Authors: Li Zhonghua
Nianche
Keywords: shoe industry;marketing strategies;men's footwear;shoe products;обувная промышленность;маркетинговые стратегии
Issue Date: 2021
Language: Английский
Type: Article
Citation: Li Zhonghua. Overview of R company and the status quo of men’s leather shoes marketing / Li Zhonghua, Nianche // Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы : сборник научных трудов / Белорусский государственный экономический университет [и др. ; под общей редакцией В. С. Голика]. – Минск : А. Н. Вараксин, 2021. – С. 363-366.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/90278
ISBN: 978-985-7265-62-6
Appears in Collections:Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы, 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Li_Zhonghua_363_366.pdf101.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.