Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/92960
Title: Salient features of social advertising in the UK
Other Titles: Характерные особенности социальной рекламы в Великобритании
Authors: Morozova, M.
Морозова, М. А.
Keywords: реклама;языковое манипулирование;рекламные стратегии;Великобритания;language manipulation;advertising strategies;Great Britain
Issue Date: 2022
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Morozova, M. Salient features of social advertising in the UK / M. Morozova; науч. рук. Ю. М. Савчук // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы XI Международной студенческой научно-практической конференции на иностранных языках, Минск, 26 ноября 2021 г. / [редкол.: Ю. А. Шаврук (пред.) и др.] ; Министерство образования Республики Беларусь, УО "Белорусский государственный экономический университет". — Минск : БГЭУ, 2022. — С. 207-209.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/92960
ISBN: 978-985-564-363-1
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Morozova M. 207-209.pdf538.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.