Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/93450
Title: Корпоративная культура как фактор повышения экономической эффективности
Other Titles: Corporate culture as a factor of increasing economic efficiency
Authors: Луценко, А. А.
Lutsenko, A.
Keywords: корпоративная культура;экономика предприятий;маркетинговые стратегии;экономическая эффективность;corporate culture
Issue Date: 2018
Language: Русский
Type: Article
Citation: Луценко, А. А. Корпоративная культура как фактор повышения экономической эффективности / А. А. Луценко // Современный менеджмент: проблемы, исследования, перспективы : сборник научных статей VII заочной Международной сателлитной конференции, Минск, 11 декабря 2017 г. / Белорусский государственный экономический университет, факультет экономики и менеджмента, студенческое научное общество ФЭМ, кафедра национальной экономики и государственного управления, ООО «Лаборатория интеллекта» ; [редакционная группа: И. Н. Русак, Т. В. Буховец]. – Минск : Колорград, 2018. – С. 87-91.
Abstract: The article considers the problems of the influence of corporate culture on the state and dynamics of the company's economic efficiency. The essence of corporate culture is described in the framework of the communication approach. Attention is drawn to the role of corporate culture in the context of the enterprise's economic activity, its impact on business processes and manageability.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/93450
ISBN: 978-985-596-039-4
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lutsenko_A.A._87_91.pdf414.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.