Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/93507
Title: Применение технологии блокчейн в маркетинге
Other Titles: The use of blockchain technology in marketing
Authors: Позняк, А. Н.
Poznyak, A.
Keywords: блокчейн-технологии;маркетинг;маркетинговые исследования;blockchain technology
Issue Date: 2018
Language: Русский
Type: Article
Citation: Позняк, А. Н. Применение технологии блокчейн в маркетинге / А. Н. Позняк // Современный менеджмент: проблемы, исследования, перспективы : сборник научных статей VII заочной Международной сателлитной конференции, Минск, 11 декабря 2017 г. / Белорусский государственный экономический университет, факультет экономики и менеджмента, студенческое научное общество ФЭМ, кафедра национальной экономики и государственного управления, ООО «Лаборатория интеллекта» ; [редакционная группа: И. Н. Русак, Т. В. Буховец]. – Минск : Колорград, 2018. – С. 463-466.
Abstract: In the article prospects of development of blockchain technology in marketing are considered, advantages of integration of the given technology in marketing researches, in particular in open voting process, are described.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/93507
ISBN: 978-985-596-039-4
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Poznyak_463_466.pdf210.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.