Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/93598
Title: Возможности маркетинговых исследований при венчурных инвестициях
Other Titles: Opportunities of marketing research supported by venture capital investment
Authors: Кудасова, Е. В.
Шишминцева, А. П.
Keywords: маркетинговое исследование;венчурное финансирование;венчурные фонды;marketing research
Issue Date: 2019
Language: Русский
Type: Article
Citation: Кудасова, Е. В. Возможности маркетинговых исследований при венчурных инвестициях / Е. В. Кудасова, А. П. Шишминцева // Современный менеджмент: проблемы, исследования, перспективы : сборник статей VIII Международной научно-практической конференции, Минск, 3 января 2019 г. / Белорусский государственный экономический университет, факультет экономики и менеджмента, кафедра национальной экономики и государственного управления ; [редакционная группа: И. Н. Русак, Т. В. Буховец, С. Л. Белявская]. – Минск : Лаборатория интеллекта, 2019. – С. 186-193.
Abstract: In the article the role and opportunities of marketing research and its methods supported by venture capital investment are analyzed.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/93598
ISBN: 978-985-90490-2-6
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kudasova_186_193.pdf680.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.