Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/93640
Title: Соотношение маркетинговых коммуникаций на основе мультимедийных технологий
Authors: Дроздов, Д. Н.
Keywords: мультимедийные технологии;маркетинговые коммуникации;интернет-реклама;корпоративные сервера;баннеры;электронная почта;marketing communications;internet advertising
Issue Date: 2002
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Article
Citation: Дроздов, Д. Н. Соотношение маркетинговых коммуникаций на основе мультимедийных технологий / Д. Н. Дроздов // Веснiк Беларускага дзяржаўнага эканамiчнага ўнiверсiтэта. - 2002. - N 5. - С. 91-95.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/93640
ISSN: 1026-3578
Appears in Collections:2002, № 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Drozdov D. Sovershenstvovanie market. kommunikatsiy.pdf100.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.