Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/93689
Title: CRM-система в СУБД
Other Titles: CRM-system in the DBMS
Authors: Мощак, Н. В.
Падневич, В. В.
Moshchak, N.
Padnevich, V.
Keywords: CRM-система;клиентская база;автоматизация данных;CRM system;client base;data automation
Issue Date: 2019
Language: Русский
Type: Article
Citation: Мощак, Н. В. CRM-система в СУБД / Н. В. Мощак, В. В. Падневич // Современный менеджмент: проблемы, исследования, перспективы : сборник статей VIII Международной научно-практической конференции, Минск, 3 января 2019 г. / Белорусский государственный экономический университет, факультет экономики и менеджмента, кафедра национальной экономики и государственного управления ; [редакционная группа: И. Н. Русак, Т. В. Буховец, С. Л. Белявская]. – Минск : Лаборатория интеллекта, 2019. – С. 269-275.
Abstract: The CRM system is created for recording data that is not stored in huge tables, but in convenient cards, and the entire history of customer interaction is presented in chronological order, that is, it is supposed to work with the database, from the first call to the purchase. Here you can listen to telephone conversations, save an important document, invoice in one click, write an e-mail, set yourself a reminder - for example, prepare a commercial offer. The possibilities of CRM do not end there - CRM will check each order and give a signal as the deadline approaches to help the client not to forget anything.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/93689
ISBN: 978-985-90490-2-6
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Moshchak_269_275.pdf473.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.