Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/93787
Title: Перспективы использования технологий Big Data в области электронной коммерции
Other Titles: Future opportunities of using big data technologies in e-commerce
Authors: Романенко, Е. Л.
Ramanenka, Y.
Keywords: электронная коммерция;поведение потребителей;анализ данных;поведенческая аналитика;behavioral analytics
Issue Date: 2019
Language: Русский
Type: Article
Citation: Романенко, Е. Л. Перспективы использования технологий Big Data в области электронной коммерции / Е. Л. Романенко // Современный менеджмент: проблемы, исследования, перспективы : сборник статей VIII Международной научно-практической конференции, Минск, 3 января 2019 г. / Белорусский государственный экономический университет, факультет экономики и менеджмента, кафедра национальной экономики и государственного управления ; [редакционная группа: И. Н. Русак, Т. В. Буховец, С. Л. Белявская]. – Минск : Лаборатория интеллекта, 2019. – С. 338-342.
Abstract: The article describes some ways of using Big Data technologies in e-commerce. Specific examples of the use of Big Data technologies by world leaders in the field of e-commerce are given. The article estimates prospects and interest in big data processing technologies from international and Belarussian companies.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/93787
ISBN: 978-985-90490-2-6
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Romanenko_E.L._338_342.pdf575.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.