Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/95190
Title: 抖音直播带货发展浅析
Other Titles: Analyse development of TikTok live commerce
Authors: 张海燕
Zhang Haiyan
Keywords: прямая коммерция;живая коммерция;онлайн-покупки;ТикТок;TikTok
Issue Date: 2022
Language: Китайский
Type: Article
Citation: 张海燕. 抖音直播带货发展浅析 / 张海燕 // Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы : сборник научных трудов / Белорусский государственный экономический университет, Иркутский национальный исследовательский технический университет, Новое высшее учебное заведение ; [под общей редакцией В. С. Голика]. – Минск : А. Н. Вараксин, 2022. – С. 254-256.
Abstract: 抖音直播带货已成为人们网上购物渠道的一个重要方式,直播带货绵绵不断的流量,创造了出更多的利润空间。优惠的价格、可视化的体验、平台互动、粉丝互动给直播带货带来了源源不断的点击率。在直播带货模式迅速发展的今天也不能忽视低价格商品的质量问题,各方都应承担起相应的责任,一起创造绿色健康的直播带货平台
The TikTok live commerce has become an important way for people to buy online shopping channels, and the continual traffic of live commerce has created more profit margins. Preferential prices, visual experience, platform interaction and fan interaction have brought a steady stream of hits to the live commerce. Today, with the rapid development of live commerce delivery mode, we can not ignore the quality of low-price goods. All parties should assume corresponding responsibilities and work together to create a green and healthy live commerce platform.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/95190
ISBN: 978-985-7299-17-1
Appears in Collections:Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы, 2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zhang_Haiyan_254_256.pdf565.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.