Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/95219
Title: The Effects of ICTs on the “Arab Spring”
Authors: Hu Fangxin
Keywords: электронная коммерция;геополитика;электронные продажи;арабская весна;electronic commerce
Issue Date: 2022
Language: Английский
Type: Article
Citation: Hu Fangxin. The Effects of ICTs on the “Arab Spring” / Hu Fangxin // Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы : сборник научных трудов / Белорусский государственный экономический университет, Иркутский национальный исследовательский технический университет, Новое высшее учебное заведение ; [под общей редакцией В. С. Голика]. – Минск : А. Н. Вараксин, 2022. – С. 280-285.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/95219
ISBN: 978-985-7299-17-1
Appears in Collections:Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы, 2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hu_Fangxin_280_285.pdf426.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.