Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/97764
Title: Theory U as a result of the influence of culture on doing business in Japan
Other Titles: Теория U как результат влияния культуры на ведение бизнеса в Японии
Authors: Shibeko, A.
Шибеко, А. А.
Keywords: деловые коммуникации;культура Японии;деловой этикет;ведение бизнеса;business communications
Issue Date: 2023
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Shibeko, A. Theory U as a result of the influence of culture on doing business in Japan / A. Shibeko; науч. рук. И. В. Ивашкевич // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы XII Международной студенческой научно-практической конференции на иностранных языках, Минск, 25 ноября 2022 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет ; [редакционная коллегия: Ю. А. Шаврук (председатель) и др.]. – Минск : БГЭУ, 2023. – С. 246-247.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/97764
ISBN: 978-985-564-429-4
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shibeko_246_247.pdf441.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.