Collection home page

Кафедра межкультурной экономической коммуникации [76]

RSS Feed RSS Feed RSS Feed Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions
Collection's Items (Sorted by Title in Ascending order): 1 to 20 of 76
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2012Activité économique comme une action communicationnelle = Коммуникации в бизнесе : учебно-методическое издание для студентовНестерович, Т. Н.; Nesterovich, T. N.-Французский; Русский
2019Basics of event marketing : electronic educational-methodical complex for undergraduates in the specialty 1-26 80 05 "Marketing"Чепик, И. Н.-Английский; Русский
2019Business protocol and communication: cases and analysis : electronic educational-methodical complex for undergraduates in specialty 1-26 80 05 "Marketing"Эдвардс, Н. М.-Русский; Английский
2014Business Protocol and Communication: Cases and Analysis : presentation of the discipline for undergraduatesГорошко, И. В.; Goroshko I. V.-Английский
2019Communication design : electronic educational-methodical complex for undergraduates in the specialty 1-26 80 05 "Marketing"Кратенок, И. В.Learning ObjectАнглийский
2019Communicative behaviors interpretationЭдвардс, Н. М.BookАнглийский
2014Deutsche malerei. Merowingische buchmalerei (etwa 650-770) - moderne deutsche malerei = Живопись Германии. Книжная миниатюра эпохи меровингов (ок. 650-770) – современная немецкая живопись : учебно-методическое пособие для студентовБольшаков, И. И.; Bolshakov, I.-Русский; Немецкий
2021Event marketing : electronic educational-methodical complex for undergraduates in the specialty 1-26 80 05 "Marketing"Чепик, И. Н.Learning ObjectАнглийский
2021Higher Education Pedagogy and Psychology : digital learning and methodology complex in the subjectМаслов, Ю. В.Learning ObjectАнглийский
2017Imperativo. Повелительное наклонение (в таблицах) : учебное пособие по грамматике испанского языка по дисциплине «Практическая грамматика 2 ин. яз. (испанский) для студентов ДФОМасютина, Г. С.; Masyutina, G. S.--
2019International Communication : electronic educational-methodical complex for undergraduates in specialty 1-26 80 05 "Marketing"Эдвардс, Н. М.-Русский; Английский
2018Lexical and semantic problems of translationКовалевская, И. И.BookАнглийский; Русский
2019Project Management : electronic educational-methodical complex for undergraduates of the specialty 1-26 80 05 "Marketing"Могиленских, Н. П.; Сыантович, Е. Л.-Русский; Английский
2014Project Management : presentation of the discipline for undergraduatesМогиленских, Н. П.; Mogilenskih, N. P.-Английский
2019Research Seminar : methodical guidelines major 1-26 80 05 “Marketing” specialization “Event Marketing”Ковалевская, И. И.Learning ObjectАнглийский
2019Services in event marketing : electronic educational-methodical complex for undergraduates in specialty 1-26 80 05 "Marketing"Бондарик, Е. А.-Русский; Английский
2019The specificity of event marketing in specific areas : electronic educational-methodical complex for undergraduates in specialty 1-26 80 05 "Marketing"Бондарик, Е. А.-Русский; Английский
2018Strategies for Communicative BehavioursЭдвардс, Н. М.BookАнглийский
2019Term paper : methodical guidelines for Major 1-26 80 05 «Marketing” specialization «Event Marketing»Ковалевская, И. И.Learning ObjectАнглийский
2016Автономные области и города Испании : учебно-методическое пособие для студентовМасютина, Г. С.-Испанский
Collection's Items (Sorted by Title in Ascending order): 1 to 20 of 76
abstract adaptation advertising Alfabeto español arquitectura behavioral models behaviorial tips business business communication business conversation communication communication campaign communication models communication technology communicative behavior communicative behaviors culture de la France culture of France culture of the country dekadenz didactics English escultura España Español event marketing foreign languages France français french as a foreign french language futurismus generalization German german language higher education imperative intercultural communication International communication interpretation Latine linguistics marketing marketing communication methodical guidelines nonverbal behavior nonverbal communication oral translation pedagogy PR professionally-oriented speech psychology reports research activities resume writing second foreign language semantics service simultaneous translation sociolinguistics spanish language speech communication summary translation syntactics term paper transformation translation translation technology verbal behavior адаптация адаптация перевода английский язык аннотация антонимический перевод аспекты перевода бизнес бизнес-коммуникация бизнес-протокол билингвизм вариативность языка вербальное поведение виды перевода второй иностранный язык грамматические аспекты гризайль деловое общение деловые коммуникации дидактика дискурс еvent marketing единицы языка знаковые системы значения имидж иностранные студенты иностранные языки Испания испанский алфавит испанский язык история перевода калькирование классификация языков коммуникативное время коммуникативное поведение коммуникативное пространство коммуникативные барьеры коммуникативные компетенции коммуникативные модели коммуникативные технологии коммуникативный дизайн коммуникативный процесс коммуникации коммуникация конверсивная замена корректировка текстов культура культура Испании культура общения культура речи культура страны культура Франции латинский язык лексическая стилистика лексические аспекты лексические трансформации лингвистика литературное редактирование маньеризм маркетинг маркетинговые коммуникации международные коммуникации межкультурная коммуникация межкультурные коммуникации меровинги методические рекомендации методы исследования методы социолингвистики мышление навыки общения написание резюме научно-исследовательская деятельность научные школы невербальное поведение немецкая живопись немецкий язык обобщение общение отчеты паралингвистика перевод перевод текста переводческая деятельность переводческая компетенция студентов переводческая эквивалентность переводческие соответствия переводческие трансформации поведенческие модели повелительное наклонение прагматика перевода презентация дисциплины проблемы перевода проектный менеджмент происхождение языка профессиональная коммуникация профессиональная этика профессионально ориентированная речь профессиональный этикет рrofessional communication рroject management реклама рекламные коммуникации рекламные сообщения реферативный перевод речевое общение речь русский язык сultura de España связи с общественностью семантика семантические исследования семиозис семиотика сервисные услуги символы синтаксический уровень синтактика синтактика как наука синхронный перевод система символов скоропись событийный маркетинг современные технологии перевода социальные функции языка социальный статус языков социолингвистика средства общения стилистика стилистические аспекты стилистические средства телевидение теория языка технологии перевода трансформации устный перевод устойчивые словосочетания фонетическая стилистика Франция французский как иностранный французский язык футуризм эквивалентность экономические тексты языковая политика языкознание


Recent Submissions