Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99811
Title: Повышение роли маркетинга при формировании производственной программы предприятия (на примере СООО «ЕвроСтильМебель»)
Authors: Артемова, Е. В.
Гуртовой, А. А.
Keywords: производственная программа;маркетинговый подход;анализ рынка;алгоритм формирования;marketing approach;market analysis
Issue Date: 2010
Publisher: Издательский центр БГУ
Language: Русский
Type: Article
Citation: Артемова, Е. В. Повышение роли маркетинга при формировании производственной программы предприятия (на примере СООО «ЕвроСтильМебель») / Е. В. Артемова, А. А. Гуртовой // Сборник научных работ студентов высших учебных заведений Республики Беларусь «НИРС 2009» / [редакционная коллегия : А. И. Жук (председатель) и др.]. — Минск : Издательский центр БГУ, 2010. – С. 357-361.
Abstract: The aim of the work to analyze the organization aims required to build the production program at the joint company with limited liability «EvroStilMebel» and to develop methodic to create a rational production program based on the principles of marketing. The developed methods of forming a production program can be used efficiently in enterprises with any form of property, because it allows to consider in the best way the existing capacities of the company and possible changes of market environment. A new method of formation of the production program would reduce the deviation of actual performance against plan, which will ensure a reduction of storage costs for storage of materials and finished products.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99811
ISBN: 978-985-476-881-6
Appears in Collections:Сборник научных работ студентов высших учебных заведений Республики Беларусь "НИРС 2009"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Artemova_357_361.pdf316.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.