Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99937
Title: Качество гостиничных услуг в ОАО Гостиничный комплекс «Припять»
Authors: Рабец, А. П.
Кузнецова, И. А.
Keywords: туризм;гостиничный бизнес;услуги;качество обслуживания;hotel business
Issue Date: 2006
Publisher: Республиканский учебно-методический центр физического воспитания населения
Language: Русский
Type: Article
Citation: Рабец, А. П. Качество гостиничных услуг в ОАО Гостиничный комплекс «Припять» / А. П. Рабец, И. А. Кузнецова // Сборник научных работ студентов высших учебных заведений Республики Беларусь «НИРС 2005» / [редакционная коллегия : А. И. Жук (председатель) и др.]. — Минск : РУМЦ ФВН, 2006. – С. 273-274.
Abstract: For the development of tourism in Belorussia it is important to improve the hotel sphere. It is necessary to create all conditions for satisfaction of inquiries of visitors. For this purpose it is necessary to improve the quality of service, to create a network of the entertaining institutions, to carry out marketing actions.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99937
ISBN: 985-6658-13-6
Appears in Collections:Сборник научных работ студентов высших учебных заведений Республики Беларусь "НИРС 2005"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rabets_273_274.pdf188.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.